Sestava pro stehna

22. července 2007 v 17:51 | Carolinka |  Cvičení
Tak kocky, nasla jsem pro vas na internetu sestavu cviku pro stehna , doufam ze se vam to bude libit.







Cvik první -přední část stehen
1) Postavíme se zpříma, nohy mírně od sebe, ruce pokrčíme a ohneme v loktech.
2) Ruce napřáhneme vpřed, nohy pokrčíme v kolenou (jako bychom jeli na lyžích).

3)
Pomalu se vrátíme do výchozí polohy.
4)
Cvik opakujeme po patnácti ve třech sériích






--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cvik druhý- stehna, hýždě
1)
Opřeme se o lokty, klečíme na jednom koleni, druhá noha je zvednutá a v pravém úhlu.
2) Z této polohy provedeme protažení pokrčené nohy a vrátíme se do původní polohy.
3) Pohyb musí být pomalý, plynulý, hlava je stále v protažení trupu.
4) Cvik opakujeme ve třech sériích po deseti na každou nohu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cvik třetí- stehna, hýždě
1)
Klekneme si na jedno koleno, druhou nohu protáhneme a opřeme se o lokty.
2) Protaženou nohu zvedneme do výšky tak, aby byla v jedné rovině s trupem.
3) Z této polohy provádíme pohyb ještě několik centimetrů výše a zpátky. Cvik provádíme pomalu, plynule, pohyb musí vycházet z hýždí. (pozor holciny, ne svihem!!, moje poznamka)
4) Cvik opakujeme ve třech sériích po deseti na každou nohu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cvik čtvrtý
1)
Postavíme se zpříma, nohy od sebe, ruce dáme v bok.
2) Z této polohy jdeme do podřepu (kolena od sebe) tak, abychom cítili tlak na přední straně stehen.
3) Napočítáme do tří a pomalu se vracíme do výchozí polohy.
4) Tento cvik opakujeme 10x ve třech sériích.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cvik pátý
1)
Postavíme se zpříma, ruce v bok a jdeme do mírného podřepu.
2) V této poloze provedeme klek na jedno nohu, druhá svírá s podložkou pravý úhel.
3) Pak se pomalu vracíme do původní polohy. Čím pomaleji, tím více svaly zabírají.
4) Opakujeme desetkrát ve třech sériích a pak cvik provedeme také na druhou stranu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cvik šestý -vnitřní strana stehen
1) Položíme se na bok, opřeme se o loket.
2) Horní nohu opřeme o hranu stolu nebo židle, spodní noha je natažená pod stolem.
3) V této poloze spodní nohu přitahujeme co nejvýš ke stolu, v maximální poloze napočítáme do deseti a pomalu nohu vrátíme zpátky.
4) Totéž provedeme na druhou nohu.
5) Cvik opakujeme 10x ve třech sériích.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cvik sedmý
1) Položíme se na bok, loktem se opřeme o zem.
2) Spodní noha je natažená a druhá noha pokrčená v koleni před ní.
3) V této pozici zvedáme spodní nohu co nejvíc to jde, přičemž musí být pořád pěkně natažená.
4) Cvik opakujeme 10x ve třech sériích.
5) Totéž provedeme na druhou stranu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cvik osmý- stehna a hýždě
1)
Položíme se na bok, loktem se opřeme o zem a nohy pokrčíme v kolenou.
2) Nohy jsou na sobě. V této pozici zvedáme horní nohu tak, jako by se otvírala lastura.
3) Cvik opakujeme 10x ve třech sériích.
4) Totéž provedeme na druhou stranu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cvikdevátý-vnitřní strana stehen
1) Posaďte se před židli tak, abyste rovné nohy mohli přitisknout z vnější strany k nohám židle.
2) Uvolněte ramena a hlavu. Ruce položte na zem mezi kolena a zakulaťte ramena.
3) Chodidly tlačte do nohou židle, jako byste ji chtěli rozmačkat. V této pozici počítejte do 100 a poté stisk uvolněte.
4) Tento cvik je účinný při zpevňování vnitřní strany stehen.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Anet Anet | Web | 22. července 2007 v 18:27 | Reagovat

hej a jako dost uz!!:( co to po me chces??:D ja si vystacim hodinu s mym rotopedem a pak 10 min sklapovacky..:D:D

2 Carolinka Carolinka | 22. července 2007 v 19:20 | Reagovat

Anet: :DD, to ja mam taky rotoped ale hodinu na nem nevydrzim, po 10 minutach mam pocit ze chcipnu!!:(

3 www.doplnky-fitness.cz www.doplnky-fitness.cz | Web | 10. února 2009 v 21:39 | Reagovat

Ahoj. Za prvé bych se chtěl omluvit za reklamu, ale fakt mi to nedalo a musím se pochlubit. Kukněte sem: www.doplnky-fitness.cz. Jestli chcete zhubnout, vypadat krásně, udělat ze sebe svalovce tak to určitě navštivte. Sám jsem tam už parkrát nakoupil a nemůžu si to vynachválit. Klikejte na web a jste tam a navíc za pokus nic nedáte ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.